Saturday 9 June 2012

U.K!!

ASSALAMUALAIKUM W.B.T.....

ALHAMDULILLAH, kali ni online dr Sheffield, UK. Bkn Ulu Klang ok, tp United Kingdom. heheheh...knp kat sini?? owhhh...Sbb husband aku study kat sini. Dia amik short course je...it's been 5months ++ kitorang x jumpa. Bestnya dpt jumpa semula....melepas rindu dendam!

Flight aku 3 Jun ritu...sorang2 dr M'sia mcm x caya jer...heheheh...takut gak mula2, tp sgt yakin dgn Allah, bahawa Dia akan menjaga aku. Transit 3jam kat Abu Dhabi, sakit2 badan bwk beg yg berat...hukhukhuk. Akhinya, alhamduillah lg sekali smpi jgk aku ke airport Manchester diselubungi kesejukan yang teramat sgt....maklumlah. badan kurus kedengking, mmg menusuk tulang la kan....

Luckily, ada kawan stay kat Manchester. Kawan masa study sama kat UIA dulu...thanks a lot Bee & husband! Lps je Immigration Checking, keluar je tgk Bee dah tggu..duduk2 borak sementara tggu husband aku dr Sheffield lbh kurang sejam lps tu...

Apa yg plg x tahan kat sini sbb sejuk sgt. Hari ni je 8c. Mana nak tahan...huhu...tp xpe sbb husband dah kat sebelah so peluk puas2 kasi hangat gituuuu......auuuwwww!!! love u my baby!

No comments:

Post a Comment