Wednesday 30 May 2012

Terbang lagi!!

Okayyy....sebenarnya hari ni ada seminar. Tp pagi2 dah sakit perut, dahtu adalah sorang hamba Allah ni spoil mood aku. Hishhh....terus xde mood masuk bilik duk je senyap2. Hihihi.....sedih sebenarnya... Eh! Eh! Eh! Xde kena mengena ke dgn tajuk "entry" kat atas tu....saja je...intro tu. luahan hati seorang isteri yg suami jauh di perantauan. Cehhhh...."poyo" je kan. Sebenarnya aku tgh excited menghitung hari ni, maklumlah nk pegi jumpa suami tercinta nuuuuuunnn jauh di negara org tu..pd yg dah tau harap maklum ya, pd yg tertanya2, suami aku kat UK skrg ni...dr Januari 2012 dia kat sana, smpi lah July ni insyaAllah. Hmmm......klu diikutkan flight sebenar, sepatutnya aku "fly" 14 Jun, tp memandangkan encik suami habis semua awal, so dgn aku skali kena awalkan flight. Makanya, flight diawalkn jadi 3 Jun, which is on Sunday, 8.30pm. Wehhh.....mana nya x excited, mestilah aku x sabar. Tiap masa merindu. Hihihi.....jgn ditanya bab ni. Mmg korang sedia maklum lah kan... Yang paling syoknya, percutian aku kali ni akn menjadi "Honeymoon" kitorang yg ke brp ntah x tau....So aku akn berada kat UK for 2 weeks, dan 17 Jun tu flight kitorang ke Amsterdam. Kali ni mmg cuti habis-habisan sbb kitorang akan pergi 6 buah negara : Netherlands, Germany, France, Italy, Switzerland & Belgium. Haaaa.....jgn jealous k! Kali ni mmg berhabis jgk lah. Tp xpe, duit blh cari kan....x sabar kot!! InsyaAllah, moga Allah permudahkn segala urusan...amin.

No comments:

Post a Comment